Koszyk jest pusty

FAQ

FAQ

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Zamówienie wysyłamy za pomocą uznanej na rynku firmy kurierskiej DPD.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie wysyłamy w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta na rachunek bankowy Sklepu w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przelewem online, a w przypadku płatności przy odbiorze realizacja zamówienia następuje po złożeniu zamówienia.

Czy można umówić się na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, ale nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwośi zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszony stanie.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT. Jeżeli produkty tego wymagają to również instrukcję obsługi.

W jaki sposób mogę zapłacić za towar w Sklepie?

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty:

przelew tradycyjny na konto bankowe Sklepu

przelew on-line realizowany przez PayU

za pobraniem u dostawcy paczki

Czy muszę założyć konto w Florashop.pl żeby zrobić zakupy?

Aby zrobić zakupy nie musisz posiadać konta, możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Na czym polega rejestracja?

Polega na wypełnieniu formularza, w którym podaje się swoje dane, które są potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień.